Winkelmandje is leeg

BRILART_LOGO_Q.svg
BRILART_LOGO_M.svg

FACE À FACE

Verre van de dictaten van de gestandaardiseerde mode en het conformisme van schuchtere trends, seizoen na seizoen, bevestigen de collecties hun artistiek temperament dat zijn inspiratie haalt uit moderne kunst, architectuur en hedendaags design.

De creaties van FACE A FACE worden ontworpen als waren ze miniatuurarchitecturen en dit door te spelen met volumes, vormen, materialen en texturen in de ontwerpstudio onder leiding van Pascal Jaulent.

 

De FACE A FACE bril zal jouw persoonlijkheid onthullen: onbeschaamdheid, moderniteit, verleiding van een eigenzinnige creatie. In 1995 besloten Pascal Jaulent en Nadine Roth FACE A FACE op te richten, een Frans bedrijf dat eyewear ontwerpt en zich inzet voor moderniteit en compromisloze creativiteit. FACE A FACE is een Frans topmerk met een stevig karakter, rijk aan kleur en expressiviteit.

 

De oprichter, Pascal Jaulent, is gepassioneerd door menselijke, sociale en etnologische kwesties. Hij droomde ervan om stedenbouwkundige te worden. Zijn studies aan de Ecole Supérieure de Commerce de Paris leidden hem eerst naar de financiële afdelingen van grote internationale groepen (Nestlé, toen Dior) voordat hij verleid werd door het avontuur van kleine bedrijven en CEO werd van de Franse brillenfabrikant Lafont.

 

Hij ontdekte een verbluffende parallel tussen het werk van de architect en de menselijke, technische en modecomponenten van brillen. In 2014 trad FACE A FACE toe tot de Design Eyewear Group en werd Pascal Jaulent benoemd tot artistiek directeur voor alle merken van de groep.

Nieuwe brillen van FACE À FACE